Betalsätt i butiken:
¤ Kontant
¤ Swish
Postorder:
Beställning tas emot på E-post, viktoria@stallvran.se Förskottsbetalning på BG 610-2396 eller betalning via Swish till 070-301 98 37. Observera vid betalning till BG: Det kan ta några dagar tills pengarna blir synliga på mottagarkontot från det att betalningen är gjord.
Stallvrån värnar om miljön och förpackar och levererar din beställning i återanvänt förpackningsmaterial och kartong/buntat kuvert.
Fraktkostnad:
Brev, ej spårbart, 2 vardagar:
max 50 g – 18 kr
max 100 g – 36 kr
max 250 g – 54 kr
max 500 g – 72 kr
Paket, spårbart,1-2 vardagar:
max 250 g – 58 kr
max 500 g – 65 kr
max 1 kg – 80 kr
max 2 kg – 118 kr
max 3 kg – 132 kr
max 5 kg – 161 kr
max 10 kg – 215 kr
Foderbeställning: Enstaka säckar levereras Ej. Vid köp av Helpall levereras det hem mot en avgift på 500 kr. Mängdrabatt på 10% erhålles. Engångs-/första beställning betalas hälften av totala summan i förskott, Swish 070-3019837 eller Bankgiroinbetalning 610- 2396, resterande belopp och efterföljande beställningar faktureras.
Delbetalning räntefritt
3 månader, uppläggningsavgift 95 kr
6 månader, uppläggningsavgift 195 kr
Beställning från andra länder
Fraktkostnaden skiljer sig när man skickar varor utanför Sveriges gränser. Kontakta mig för att få rätt fraktkostnadsuppgift när du beställer från annat land.
“Vad händer om jag inte hämtar ut paketet?” Paketet ligger kvar på utlämningsstället i 7 dagar. Får man problem att hinna hämta ut det under den tiden kan man kostnsdsfritt förlänga liggtiden, det kan man göra själv via Postnords app eller kontakta mig så ordnar jag det!
Hämtas inte paketet ut returneras det tillbaka hit och du faktureras på 250 kr för uppkomna kostnader.
14 dagars ångerrätt
Du har alltid 14 dagars bytes/ångerrätt på samtliga varor. Varan skall då lämnas igen i obegagnat skick. Du får givetvis packa upp varan och prova den.
När det gäller foder/fodertillskott och andra förbrukningsvaror så som lädervårdsartiklar, liniment etc skall förpackningen vara obruten/oskadad.
Vid utnyttjande av ångerrätten skall alltid kvitto uppvisas.
Har du beställt med postorder får du själv betala returfrakten.
Ange alltid orsak till byte/retur!
Reklamation
Det kan vara en använd vara eller om en vara skulle visa sig vara trasig eller felaktig på något sätt vid leveranstillfället, ta alltid kontakt med mig direkt.
Om reklamationen blir godkänd blir varan ersatt med en ny eller likvärdig vara, om detta inte skulle vara möjligt får du pengarna tillbaka.
Vid reklamation skall alltid kvitto uppvisas.
Har du beställt med postorder får du returfrakten ersatt.
Kontakta mig alltid omgående när ett fel har upptäckts.
Varor som returneras skall alltid vara torra och rena.